Melodifestivalen 2012 - Deltävling 4




Ny deltävling, gamla artister och en vattenväxt. Nu kör vi!

1. Charlotte Perrelli - "The girl"
Tror utstyrseln är variant 2.0 av "Take me to your heaven"-varianten.


2. OPA - "Allting blir bra"
Titeln handlar om den grekiska ekonomin va? Greklands Magnus Uggla.
Årets första riktiga vad-i-helvete-ögonblick. Topp-32 av de bidrag som ansökte?
Hade de skippat att sjunga och bara spela musik så hade jag gett betyget två.


3. Dynazty - "Land of broken dreams"


4. Lotta Engberg & Christer Sjögren - "Don't let me down"
Jag skrev inte under hela låten för jag ville veta vilken det lät som. Och jag kom på det. Melodifestivalens Pantertanter - C'est la vie.


5. Hanna Lindblad - "Goosebumps"
Hon hade inte mycket hela kläder.
Hon är en galning. Och för er engelsktläsande: She's a maniac.


6. Axel Algmark - "Kyss mig"
Håkan Hellströms reinkarnation? Fucking perfect.


7. Lisa Miskovsky - "Why start a fire"


8. Danny Saucedo - "Amazing"
Coolt.



Danny Saucedo
Dynazty
Hanna Lindblad
Lisa Miskovsky
Charlotte Perrelli
Lotta Engberg & Christer Sjögren
Axel Algmark
OPA

Så trodde jag innan:

Danny Saucedo(F)
Charlotte Perrelli(5)
----------
Lisa Miskovsky(F)
Lotta Engberg & Christer Sjögren(AC)
----------
Hanna Lindblad(7)
Dynazty(AC)
OPA(8)
Axel Algmark(6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0