Nästan hemma hos Kalle Moraeus

Förra veckans målsättning lyckades. Efter ett rätt första veckan satsade jag på två rätt efter förra deltävlingen och när glada Ulrik gick till final så satt det målet då jag nu har två rätt.
Nu till helgen satsar jag på att dubbla den siffran. Fyra rätt med andra ord.


Till final
Andreas Johnson
Love Generation

Kärleksljuset kommer skina från arbetshandske-arenans tak.
Love Generation tar revansch för förra året och går till finalen och SVT kanske slutar älta över att vi var det enda land med möjlighet som inte skickade ett RedOne bidrag till Eurovision förra året...

Till Andra chansen
Björn Ranelid feat Sara Li
Molly Sandén

Kan Torsten kan Björn.
Vet du Molly, jag tror det är glädjetårar.

Hejdå
Maria BenHajji kanske inte drömde om en femteplats, men det är nära.
Young Blood kanske borde väntat något år, det är ju bara gamlingar som vinner i Melodifestivalen de senaste åren.
Du behöver inte be om ursäkt Mattias Andreasson, jag hade faktiskt inget emot EMD. 
Om sanningen ska fram Carolina Wallin Perez, så har du bra möjlighet att gå till final med tanke på hur bra jag inte brukar tippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0