Melodifestivalen 2012 - Andra chansen



De bästa förlorarna, eller helt enkelt de som inte var tillräckliga favoriter hos småflickorna och det andra FB. Med vad tippar jag bäst, hjärta eller hjärna? Nu kör vi!

Kvartsfinal 1
Dynazty - TOP CATS
Schlagerrock mot Playtones rockabilly.

Jag hoppas: Dynazty
Jag tror: Dynazty

Kvartsfinal 2
Andreas Johnson - TIMOTEIJ
Kärleksljus mot hård sjö.

Jag hoppas: Andreas Johnson
Jag tror: Timoteij

Till final
Jag hoppas: Vinnare av kvartsfinal 2
Jag tror: Vinnare av kvartsfinal 2
Om jag ska vara mer detaljerad
Jag hoppas: Andreas Johnson
Jag tror: Timoteij


Kvartsfinal 3
THORSTEN FLINCK - Christer Sjögren & Lotta Engberg
Berg flyttar in mot Lotta på Liseberg.

Jag hoppas: Christer Sjögren
Jag tror: Thorsten Flinck

Kvartsfinal 4
SEAN BANAN - Youngblood
Kungahot mot Manboy 0.5

Jag hoppas: Sean Banan
Jag tror: Sean Banan

Till final
Jag hoppas: Sean Banan
Jag tror: Thorsten Flinck(vinnaren av kvartsfinal 3)



Så trodde jag innan
Kvartsfinal 1: Dynazty(Top Cats)
Kvartsfinal 2: Timoteij
Kvartsfinal 3: Thorsten Flinck
Kvartsfinal 4: Sean Banan

Till final: Timoteij(Top Cats)
Till final: Thorsten Flinck

Så hoppades jag innan
Kvartsfinal 1: Dynazty(Top Cats)
Kvartsfinal 2: Andreas Johnson(Timoteij)
Kvartsfinal 3: Christer Sjögren(Thorsten Flinck)
Kvartsfinal 4: Sean Banan

Till final: Andreas Johnson(Top Cats)
Till final: Sean Banan(Thorsten Flinck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0