Mamma Mia



Ja, idag har jag äntligen varit på Mamma Mia. Var dags eftersom den hade premiär för någon månad sedan.

Och vad ska jag säga om filmen... Vänta, låt mig tänka.
DEN VAR SJUKT JÄVLA FANTASTISKT BRA!
Musiken, humorn allt! Ja, jag satt och sjöng med i låtarna...

Jag vet inte vad mer jag ska säga om filmen. Det var en fantastisk upplevelse.

(Bild från IMDB.com)

Nu vet jag vad mer jag ska säga!
Har ni inte sett den, se den! Har ni sett den, se den igen!

Betyget är självklart för denna film:


SPOILER(markera texten nedanför denna rad):
Jag höll på att Bill(Stellan Skarsgård) skulle vara pappan, men så får man inte ens veta vem som är det :(
SPOILER

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan :)



Jo jag tänkte fråga dig om du inte har lust att göra en bloggdesign till mig? skulle verkligen behöva lite hjälp med det och du gör ju snygga sånna ju :) men du gör som du känner för, men nu har jag åtminstonde frågat...

2008-08-27 @ 21:41:36
URL: http://mizzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0