Hopplös

Onsdag den tionde december tjugohundraåtta.
En hopplös dag. Eller inte hopplös, men jobbig dag. För mig.

Hade tänkte åka till Rusta idag för att kolla efter julklappar(sett i deras reklamutskick) men det blev inte som jag tänkt mig. Överhuvudtaget!

Hade "bara" 70 kronor så var tvungen att ta ut lite mer pengar.
Så började cykla/gå och hade kommit till Polhem när jag insåg att: "Det finns ju en uttagsautomat vid Jysk, jag behöver inte gå ner på stan."
Så svänger och går över bron till Brynäs och går och cyklar lite växlande.
Kallt är det. Som tusan. Så var lite sur över att jag tagit den förbannade omvägen när jag egentligen bara hade behövt svänga höger efter tunneln "hemma" i Hemlingby och sen glidit i nerförsbacken. Men nä, gjorde ju inte det.

Så kommer jag fram till Jysk, och vad ser jag....

Det är inte Rusta som finns där, det är Dollar Store. Rusta finns i andra änden av stan.
Kände mig grymt puckad.
Sket i att ta ut pengar, cyklade hem, åt lunch och såg på Dödlig fångst.

Tummen upp för mig!


Kommentarer
Postat av: Fanny

ÄÄÄÄÄÄGD! :D

2008-12-10 @ 22:39:50
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0