Weight does matter

Tusan vad snabbt den här veckan gått hittills. Redan torsdag imorgon, måste haft roligt fast jag inte märkt av det.

Fick gå tidigare från jobbet idag. Fanns inget att göra.
Vi håller på med tre olika saker samtidigt skulle man kunna säga, men det saknas material till alla så var inte så mycket att göra. Synd eftersom att jag nu måste jobba in en halvtimme, men tur eftersom att de skulle ringa från HP. Igen. Utan framgång.

Varför är det inga bra/roliga program på radio efter klockan tio?
Och varför måste de spela samma fem låtar varenda timme? Finns fler låtar än Apologize, Angel of the morning, Do you love me, Chasing cars och Bubbly... Liksom!

Rolig sak som sades idag på Ring P1. Var någon som undrade vad skillnaden mellan en tung och en lätt lastbil är.
Nu är jag absolut ingen expert på bilar, men jag är rätt säker på att det är "vikten" som är rätt svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0