Knepigt... eller inte

Engelska låtar översatta till svenska, vilka är dom ?

1. Så om du ser mig någonstans
Med den glasaktiga gamla blicken
Och panik och rädsla i ögonen
Ring inte första hjälpen eller brandkåren
Eller lokala polisen, för dom bryr sig inte
Jag är bara en knasig gammal pojke med mitt huvud i burken
Bara en dödlig som skulle kunna bli en stålman
Men vad spelar det för roll
När jag känner mig som en fejk
När jag säger till er alla, var duktiga för Guds skull

2. Å bebis när du snackar så där
Du gör en kvinna galen
Var klok och fortsätt
Läsa tecknen av min kropp

Och jag är på ikväll
Du vet mina höfter ljuger inte
Och jag börjar känna dig gosse
Kom igen så går vi, riktigt långsamt
Fattar du inte, bebis, det här är perfekt

3. Vingar på ryggen
Jag har horn på huvudet
Mina huggtänder är vassa
Och mina ögon röda
Inte riktigt en ängel
Eller den som föll
Välj att komma med oss, eller gå direkt till helvetet

4. Du har mitt hjärta
Och vi kommer aldrig vara världar från varann
Kanske är i tidningar
Men du är ändå min stjärna
Bebis, för i mörkret
Kan du inte se skinande bilar
Det är då du behöver mig där
Med dig kommer jag alltid dela
Därför...

När solen skiner, skiner vi ihop
Sa att du ska vara här för evigt
Sa jag ska alltid vara din vän
Svor en ed, jag ska hålla den till slutet
Nu när det regnar mer än någonsin
Vet att vi ändå har varann
Du får stå under mitt paraply

Vilka låtar är det? Skriv en kommentar och gissa ;)


Kommentarer
Postat av: kristin

1. the worrying kind
2. vet inte
3. vet inte
4. umbrella

Haha (:

2008-03-24 @ 21:08:09
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Olle

1. The worrying kind
2. Hips don't lie
3. Hard rock halleluja
4. Umbrella

Rätt knepigt faktiskt.

2008-03-24 @ 21:26:13
URL: http://noposo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0