Omgång 28

Kalmar vann.
3-1 blev det till smålänningarna. Chockad någon?
Att Kalmar vann alltså, inte att det "bara" blev 3-1(5-1 på Strömvallen i somras). Det är viss skillnad mellan toppen och botten om vi säger så.
Fast det lät ju väldigt positivt när man hörde att det stod 1-1 i halvlek.
Men men. En förlust hade nog de flesta räknat med, så livet går vidare. Två omgångar kvar.
Trelleborg borta och Elfsborg hemma.
Sen får vi veta ifall det blir Helsingborg, Djurgården och Kalmar eller Qviding, Mjällby och Ängelholm. Jag vet ju vad jag hoppas på.

Kommer ni ihåg mitt tips?

Hur gick det?
Sundsvall avgjorde i slutet mot Norrköping, Ljungskile förlorade mot Malmö och GIF förlorade mot svenska mästarna (?) Kalmar.

Tabell:
13. Gefle IF -8 27p (+2 poäng mot mitt tips)
-------------------------------------------
14. Ljungskile SK -23 24p (-6p)
------------------------------------------
15. GIF Sundsvall -21 22p (+2p)

Sportbladet
När GIF vann mot Hammarby dröjde det en dag innan man kunde läsa något på Aftonbladets hemsida, nu gick det väl max en timme... Samma villkor för alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0