Sådär lite onödigt

Här har det varit tomt. Lite korkat att skriva det egentligen. Knappast någon som kan ha missat det. Om man nu inte är nån som inte läser här. Då har man nog inte märkt någon skillnad.
Och då läser man inte det här. Så då behöver jag inte skriva det egentligen. Men skriver jag inte det här har jag absolut inget att skriva om.
Så ni som har bättre saker för er. Eller snarare: ni som har något för er, läs inte det här.
Fast läser ni det här så har ni ju redan kastat bort någon minut av ert liv. Och då ni ju läsa resten av inlägget. Annars missar ni kanske något spännande jag skriver. Men troligen inte.
Men helt säker kan ni inte vara.
Nu velar ni nog. Ska jag klicka mig till någon roligare sida. Eller ska jag vara kvar här och hoppas att det kommer någon spännande slutkläm eller något roligt på slutet.
Ni kan ju hoppa till slutet av inlägget och se själva.
Men då kanske jag lägger det roliga i mitten bara för att ni ska vara tvingade att läsa allt.

Nu blev det ett litet uppehåll i mitt skrivande för jag var och hämtade colan jag fick till lunchen. Fast det märker ju inte ni av.
Kanske borde runda av nu. Börjar bli rätt många bokstäver. Fast det är tomt på siffror...
84851220021603499975.
Sådär, då hade vi några såna också.
Då kan jag sluta med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: åmot

klockrent :D

2008-10-08 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0