Fjärde dagen efter



Finns egentligen inte så mycket att säga om gårdagens deltävling som enligt mig inte var mycket att heja på.

Två okej låtar gick vidare till final, två till andra chansen och fyra sämre låtar åkte ut. Enligt mina betyg var det dessutom dom fyra bästa som gick vidare så det finns inte så mycket att klaga över.

Dock anser jag att Love Generation blivit jäkligt uppsnackade. Hade förväntat mig nåt jäkligt bra och så blev det ett "jaha". Kanske för att deras låt inte riktigt var min smak(jag dyrkar ju till exempel Babsan och The Moniker), men ändå kändes det inte så jäkla häftigt.

Mitt tips från i veckan vill jag inte ens redovisa då det inte var nära att vara nära ens. Men jag skyller på nånting.

01. Eric Saade
02. ...
03. Swingfly
04. Sanna Nielsen
05. Brolle
06. The Playtones
07. Danny
08. Nicke Borg
09. ...
10. Linda Bengtzing

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 03:23:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0