Nåt lustigt om Linköping eller nåt sånt

Ja, även förra veckans relativa fiasko i mitt tippande så gör jag såklart ett nytt försök. Jag menar, inte skäms jag. Och jag har ändå inte så mycket vettigare saker för mig. Och tippa är roligt. Om man vinner.

Till final
Eric Saade
Shirley's Angels

Saade är väl så solklar att det är lite Carola & Andreas Johnson-varning på honom vilket förmodligen gör att han hamnar i Andra Chansen och blir utslagen av typ... Lasse Stefanz.
Och Shirley Clamp är och har alltid varit min idol. Eller inte. Men till final går hon nog. Tyvärr.

Till Andra chansen
Sebastian
Sara Lumholdt

Har man tävlingens snyggaste namn är det väl rätt uppenbart att man borde få fortsätta i denna tävling.
Och sen tar Marie Ss kompis sig vidare eftersom att Serneholt ser till att blockera de övriga bidragens telefonnummer.

Femma hamnar The Playtones för att Fredrik Kempe har skrivit deras bidrag.
Sexa blir Linda Sundblad för att hon har en sådan framställning som passar till detta nummer. Nu virrar jag bra.
Sjua hamnar Sara Varga.
Och en kille som inte har särskilt coolt för- eller efternamn och ändå använder det som artistnamn kan inte hamna annat än sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0