Vi beger oss mot golfbollen

Dags för final.
Hur kommer det gå ? Inte den blekaste aning.
Jag hoppas dock på fortsatt fin tippningsform då jag endast bommade Top Cats förra helgen.

Så här kommer det.
Men först, hur jag hoppas att det slutar på lördag.

1. Sean Banan - "Sean den förste Banan"
2. Lisa Miskovsky - "Why start a fire"
3. Molly Sandén - "Why am I crying"
4. Loreen - "Euphoria"
5. Danny Saucedo - "Amazing"
6. Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern - "Jag reser mig igen"
7. Ulrik Munther - "Soldiers"
8. Top Cats - "Baby doll"
9. David Lindgren - "Shout it out"
10. Dead by April - "Mystery"
11. Björn Ranelid feat Sara Li - "Mirakel"

Och slutligen, efter lite tänk men en del lyssnande på magen. Här är listan hur jag tror det slutar på lördag.

1. Loreen - "Euphoria"
2. Danny Saucedo - "Amazing"
3. Björn Ranelid feat Sara Li - "Mirakel"
4. Lisa Miskovsky - "Why start a fire"
5. Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern - "Jag reser mig igen"
6. Top Cats - "Baby doll"
7. Molly Sandén - "Why am I crying"
8. Ulrik Munther - "Soldiers"
9. Dead by April - "Mystery"
10. David Lindgren - "Shout it out"

Jag siktar på två rätt. Eller på att få fler rätt än Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0