Arbetslös

Åh vad det är roligt att vara arbetslös... Har inget att göra på dagarna, orkar inte göra något på dagarna.
Och nu börjar jag ledsna på coachingcenter oxå, det är helt värdelöst. Hade det inte varit för pengarna jag får för det så hade jag slutat gå dit. Roligt att tvingas åka dit två-tre gånger i veckan för att få fler uppgifter att göra på en vecka än vad jag fick sista året i skolan...

Utan att ha hört låtarna i årets omgång av Melodifestivalen så hejar jag nu på Calaisa.

Fredrik Reinfeldt och hans borgarpack hade som vallöfte att det ska vara lättare att få jobb. Om det nu är så att de lyckats, hur svårt var det att få jobb förut ?!

Ironiskt nog så var jag för en vecka sedan nöjd med det här upplägget dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0