A bargain

Då har jag gjort min sväng på årets bokrea. Var väl inte lika mycket böcker ute nu som det var när den startade men fanns rätt mycket att välja på ändå.
Köpte faktiskt två böcker; "Stora Machoboken" och "Kampen om Järntronen". Den andra hade jag tittat ut innan och antar att den är lik Sagan om Ringen. Hade förväntat mig att den skulle vara 3-4hundra sidor, men med den gissningen var jag verkligen ute och lekte Lance Armstrong. Den var 700 sidor och sedan ett fyrtio sidor långt appendix på det... Kan bli spännande.
"Stora machoboken" blev ett impulsköp, hade ett presentkort och hade lite mer pengar på det så passande på att köpa Hälgealbumet också, när jag ändå var igång och spenderade lite.
Så totalt så betalade jag 37 kronor för båda böckerna(Om man drar bort det som jag hade på presentkortet blir det trettiosju kronor att betala kontant).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0