The king of monkeys

Ännu en dag, ännu en dag där jag inte kan anstränga mig utan att bli illamående...

Nu ska jag iallafall försöka se på King Kong som jag en gång tänkte köpa på dvd men som aldrig blev av. Och heller har jag aldrig sett den på Canal+ där den gick förut. Men nu ska jag försöka se på den. Och jag har ju inget behov av att kliva upp tidigt imorgon heller så skulle den hålla på länge är det inget jag behöver bry mig om.
Jack Black är tydligen med ser jag nu. Då borde filmen vara bra. Eller rolig iallafall.
Och sen regisserar Peter Jackson. Och hans film innan det är ju väldigt bra. Den senaste av dem tre fick till exempel elva(11) Oscars. För er som inte förstår vad jag menar så pratar jag om Sagan om Ringen-trilogin. Mina favoritfilmer för övrigt.


Imorgon ska jag se två avsnitt av House hade jag tänkt mig. Ska även beställa andra säsongen så har jag 30 timmar av film när jag har tråkigt. För House blir man garanterat på bättre humör på. Framförallt när han har käpp och vicodine, utan det är han inte samma person med samma syn på livet(Som han var i de två första avsnitten av den säsong som just nu visas på reklamkanalen TV4, men nu har han greppat käppen och pillerburken. Jag jublar inombords och utombords).

Alex har blivit en liten bloggnörd, bara igår skrev han fyra inlägg. Nästan fler än vad jag skriver på en vecka.

När jag ändå har er uppmärksamhet(förhoppningsvis iallafall): Är det någon som vet hur man får håret i bak att INTE stå ut som om det var en hylla? Jag bryr mig inte så mycket om utseendet, fråga någon som känner mig om ni inte tror mig, men det där tycker till och med jag är fult. Så är det någon hobbyfrisör, underutbildningsfrisör, frisör eller någon know-it-all som har ett tips så skriv antingen en kommentar här på bloggen eller skicka ett mail/skriv ett meddelande på msn till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0