Always the same, always different

Jaha, då är det söndag igen. En dag kvar tills jag får återgå till min syssla att vika och tejpa kartonger. För er som inte än lika vana som mig när det gäller att tejpa är det pilbågstekniken som är bäst.
Idag kommer jag inte göra mycket nytta, men det brukar jag inte göra heller så. Kommer förmodligen ta en promenad till Maxi, men sen har jag inget mer för mig.

Lillebror plockar till och med bollar bara för att få vara med i tv....

Såg de två sista avsnitten av Heroes igår, och slutet kändes på nått sätt vääääääääldigt Hollywood+Perfekt för klyschan "Fortsättning följer". Hur många tror att Sylar lever? Jag är en av dom.

Har Brynäs, som har dåliga publiksiffror, verkligen råd med att att stänga av fyra personer? Dom betalar ju iallafall för biljetten och går på matcherna.
Själv har jag bara varit på Nya Gavlerinken tre gånger. En gång för hockey(Brynäs-Skellefteå, då Bäckis gjorde fem poäng), en gång för Melodifestivalen och en gång för innebandy(Gävle GIK - Västerås, elitseriekval).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0