En dag som alla andra

Det känns just nu som att jag egentligen har noll motivation för att skriva här på bloggen. Undrar hur det kommer sig. Kan det vara för att jag varit borta från den i två veckor more or less och nu saknar motivation att ta tag i det igen. Troligen är det så. Men ska göra mitt bästa för att komma tillbaka i den gamla formen. Typ.

Idag har jag hur som helst inte gjort särdeles mycket. Typ det vanliga. Och ni som läst här förut förstår nog att det innebär att jag cyklat stan - boulognern - stan- hem.
Var faktiskt, hör och häpna, inne på en klädbutik! Vart är världen på väg? Sesse går frivilligt in på en klädesbutik. För att kolla kläder!
Det är nämligen som så att jag köpte ett par shorts i Lappland(kommer mer utförligt inlägg. Nån gång) och försöker nu hitta någon hawaii-skjorta typ som passar till så att jag kan ha shortsen utomhus.


Kommentarer
Postat av: Kristin

de tre första meningarna stämmer för mig också. haha =) tro det eller ej

2008-07-22 @ 22:00:56
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0