Gefle - Trelleborg, en ovanlig match

Idag spelar GIF mot Trelleborg i Allsvenskan. Inget ovanligt med det. Det händer ju två gånger per säsong. Och vädret är som sig bör när GIF har hemmamatch, regnigt och allmänt dåligt.
Det ovanliga är att jag inte kommer gå att titta. Det blir, sen GIF gick upp i Allsvenskan, blott den andra matchen på hemmaplan som jag inte kommer se på plats. Den första matchen jag missade var mot Kalmar första eller andra säsongen. Satt på avbytarbänken på Träffen en hel innebandymatch, en träningsmatch, då.

Men nu är det en rolig anledning som gör att jag kommer missa denna match. Jag ska till Holmsund. Bilen åker om några timmar. Sedan är det cirkus sex timmars resa. Men har förberett med filmer så det ska nog gå alldeles utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Chewingguns

Tjena man! Ska hålla ett öga på fotbollen åt dig!;)



Om du är sugen på humor, satir och skruvade klipp så är du välkommen till lika skruvade boysen på chewingguns anytime!



Ha en grymt trevlig dag.

2008-07-13 @ 11:59:54
URL: http://metrobloggen.se/Chewingguns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0