Kort från gårdagen


Max skulle ju renovera och under tiden så brann man ner. Men nu har man öppnat.
När jag cyklade förbi där igår satt den där skylten uppe. Och det roliga är att jag har varit en vecka i Holmsund och en vecka i Hedesunda. Och "Premiär"-skylten har suttit uppe hela tiden. Jag måste säga att dom har en förbaskat lång premiär.
Två av punkterna stämmer dock. Restaurangen är större och fräschare. Men knappast snabbare. När vi var där en sväng innan vi skulle ut på stugan så fanns först inte det jag beställde. Sedan fick jag och mamma vänta en kvart extra på att få våra hamburgare... Snabbare?
Men en sak känner man dock igen från den "gamla" restaurangen. Personalen har förbaskat svårt att få med dipsåser.


Jag har äntligen hittat den tjugonde bocken! Gratta mig =)
Fy tusan vad ful den var...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha den brinnande bocken ;) vart står den?

2008-07-24 @ 01:42:50
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: kristin

haha, som att någon av de där bockarna är snygga ;o ?

2008-07-24 @ 01:50:30
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0