Måndag 15.00-16.00

Gjorde som tidigare idag. Tog med mig datorn in på lillebrors rum, startade Media Player och spelade FIFA08, igen.

Wigan - Liverpool 0-3
15' 0-1 Podolski
32' 0-2 Podolski
45' Mascherano
55' 0-3 Torres

Liverpool - Watford 3-2
64' 0-1 Stewart
65' 1-1 Kuyt
70' 1-2 King
73' 2-2 Benayoun
90' 3-2 Voronin

Vad grym jag känner mig just nu alltså. Sex mål framåt på två matcher, mycket bra. Och den andra matchen körde jag med en reservelva. Blir nog inte något mer FIFA08 idag, däremot är jag lite sugen på FIFA99. Blir att köra det ikväll. Får se ifall jag kommer ihåg hur man filmade, har för mig det var shift+Q. Och ja, jag tycker det är roligt att fuska i spel. Plus att det kan knappast räknas som fusk när proffessionella utövare håller på med det. Vi har Rivaldo, Totti, Inzaghi, alla andra italienare, Björn Runström... Fast han räknas knappast som proffs. Men listan kan göras lång likväl.

Kommentarer
Postat av: ° J o H a N N a °

nepp har inte sa mkt pengar... o sen e de inga roliga matcher här pa zürich arena ända...

men e mkt folk pa fanzone oxo :D

2008-06-16 @ 16:23:04
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: kristin

va många inlägg du har gjort idag sebbe ;D

2008-06-16 @ 16:41:57
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0