Måndag 20.00 - 21.00

Ytterligare en timme i sängen. Vad skönt det är att bara ligga där. Mjukt och bekvämt och sånt där ni vet.
Den här timmen byttes Vänner ut mot Simpsons, som inte är lika roligt men fortfarande är bra.

Och Rubbade Runar kom från träningen också. Kul för honom. Och apråpå träning, är det bara hyfsat väder imorgon så ska jag ut och springa tre kilometer. Det är en kilometer längre än vad jag sprungit det senaste halvåret, men känns som att jag kan prova ett längre avstånd nu. Skulle jag inte orka så är det bara att gå... Men samtidigt känns tre kilometer som en distans jag borde klara, om än i ett väldigt söligt tempo. Har jag bara rätt musik i öronen så. Någon som har ett tips på bra joggingmusik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0