Brutalt väckt

Har ni hört den förut?
Först ringer väckarklockan, och jag blir hyfsat pigg eftersom jag måste förflytta mig, och jag trycker på snooze-knappen. Vad händer då? Vad händer. Då?!
Rubbade Runar kommer in och sjunger. Nu har jag glömt låten. Jag vill ta tag i handleden och pressa nerverna där som jag brukar göra men det jäveln har lärt sig vid det här laget och står någon meter bort. När han märkt att jag är vaken går han ut. Så jag lägger mig igen.
Klockan ringer igen. Jag snoozar. Och Rubbade Runar kommer in med sin Ipp-ådd och spelar någon förskräcklig hårdrockslåt (Förtydligande: ALLA hårdrockslåtar är förskräckliga) och headbangar... (Fjortisvarning) Gulligt... NOT!

Varför har jag ens en väckarklocka ? RR älskar ju att väcka mig. Behöver ju bara säga en tid till honom så fixar han det garanterat. Få det stora nöjet att väcka mig. Han skulle vara glad tills han blev hungrig.

Kommentarer
Postat av: kristin

RR är min idol för tillfället. haha:D. såklart du ska gå upp i tid på morgonen och inte sova bort hela dagen:D

2008-05-16 @ 09:15:00
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: alexander sjöblom

RR har faktiskt ett namn,

2008-05-16 @ 14:32:58
URL: http://alexandersjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0