Hockeykväll

Godmorgon allihopa.
Vaknade sent idag, vilket i och för sig var rätt skönt.
Men väckarklockan ringde åtta... tror jag... men jag var uppe i natt och såg på hookey så jag var nog trött och stängde bara av den... ifall den nu ringde...vilket jag tror att den gjorde... men är inte riktigt säker... den brukar vara lite knäpp ibland om man inte startar alarmet på rätt sätt... vilket jag kanske inte gjorde... men jag är vaken nu... det är huvudsaken!

Appråpå hookeyn. Vad besviken jag blir!! Satt jag uppe till ett för att se matchen. Så spelar dom som en krossad påse med nötter... Suck. Första perioden var ju rent bedrövlig. Och andra började likadant. Så vad gjorde Sesse?
Han stängde av efter fem minuter av andra perioden.



Så vad får man höra när mamma ringer och väcker en idag? Jo, att Sverige utklassade Frankrike... med 9-0!
Första målet gjordes efter 29 minuter, jag stängde av efter 25.
Det känns så typsikt. Jag får aldrig se mål när jag tittar på tv-sänd sport. Men zappar jag över till en annan kanal där det visas en match så blir det mål i matchen jag nyss tittade på.

Ha en bra dag, y'all

 

Kommentarer
Postat av: Tick tack!

519:-)

http://www.youtube.com/watch?v=nfUjfioAnKY

2008-05-06 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0