Morgon med mördarkänsla

Godmorgon alla.
Jag vill mörda Rubbade Runar!

I och för sig är det inte en ovanlig känsla, framförallt på morgon, för den idioten har en vana att väcka mig. Vanligtvis brukar det vara spelande av hög musik. För några somrar sen så vaknade jag varenda morgon av att det rubbade puckot spelade Carolas "Sanna vänner".
Sen brukar även det rubbade puckot sjunga. Och ni som inte hört honom sjunga, var glad. Jag kan erkänna att han har bättre sångröst än mig; men kan han texten? NEJ! Nu är jag för trött för att komma på något exempel, ni får helt enkelt lite på mig.

Men, för att komma till varför jag vill mörda honom den här gången:
Jag sover, oskyldig som ett litet barn.
Han smyger in på mitt rum, tänker ställa väckarklockan antar jag, men vet inte hur man gör. Så han tar min mobil, ställer in på alarm eller något sånt, lägger in den i byrån på mitt rum och ställer sig utanför dörren. Sen när mobilen börjar låta (Christer Sjögrens "I love Europe". Ja, jag ska byta ringsignal, jag har bara inget redigeringsprogram för ljud på datorn.) kommer han in och tycker han är skitrolig.

Så polisen, ifall ni ni hittar honom mördad så har jag ett väldigt bra motiv för det...

Kommentarer
Postat av: kristin

haha ;). bra gjort av alex lär jag säga =´D

2008-05-07 @ 15:26:17
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0