Slaget om Norrland är över

Nej! Vad gör han!?!?
Dom tankarna gick i mitt huvud... när Jawo missade ett friläge efter att ha tagit emot bollen, stoppat bollen från studs och rullning och sedan misslyckas med att göra mål.

Matchen då?
image127


Den var inte så fantastisk som jag gärna hade velat att den skulle vara. Men GIF gjorde ju mål. Och vann. Tre nya poäng och är bara en poäng bakom Örebro ovanför strecket.
Och Oremo gjorde mål igen(bara ett bakom Rakalasto nu), var ett tag sen även det.
Bapupua var bra. Hasse B var bra. Johannes Ericsson var bra som ersättare för Wikström.
Men vad är det med Chibsah? Han var lagkapten för ett Ghana där bland annat Michael Essien (Chelsea) spelar. HAN KAN INTE PASSA RÄTT. Han och Hugo borde träna tillsammans. Chibsah på att passa rätt och Hugo på att få sina utsparkar att hamna dör dom gör nytta.

Och vädret var skönt. Tills matchen började. Då försvann solen in bakom träden och det blev rätt kallt...

(Denna bild är min. Vill du använda den så fråga först.)

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: går runt på stan och frågar ett visst antal frågor till undersökningar. sen ska vi sitta i en panel den 3juni åt dom. det är ett projekt på skolan som heter 100% , men ska fördubbla summan vi fick från skolan ..så min grupp jobbar åt dom.:)

2008-05-09 @ 17:41:14
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0