Onyttig med samvete

I fredags åt familjen mat från Max.
Tre orginal-mål beställdes och det är väl såhär måttligt roligt att berätta nästan en vecka senare. Men gissa, det är inte därför jag berättar vad jag åt i fredags.

Före oss i kön så var det en som beställde minimål, skrovmål och ett maxmål. Inget konstigt med det heller.
MEN! Till maxmålet skulle dom ha morötter.
Varför i helavetet åker man till Max och beställer morötter?
Då måste man ha dåligt samvete om man kan plöja i sig maxmål + läsk men inte kan ta pommes frites utan måste ha morötter.
Eller snarare, man måste ha ett lättlurat samvete om man tycker det är okej att göra på det sättet.
Liksom, varför inte köpa GI-mål då? Får du bönsallad på köpet. Mums.
(Med reservation för att GI-mål inte säljs nuförtiden)

Och när jag ändå är inne på mat så hörde jag en rolig sak på radio förra veckan.
Det var en vegetarian som inte åt grönsaker. Han tyckte inte om det.
Vanligtvis brukar jag undvika att använda smilisar på bloggen, men i det här fallet så måste jag göra det känner jag. Så ursäkta upprepningen...

Och när jag ändå är inne på mat så hörde jag en rolig sak på radio förra veckan.
Det var en vegetarian som inte åt grönsaker. Han tyckte inte om det o_O
Liksom... är inte det rätt... lustigt?

Kommentarer
Postat av: Fanny

vegetarian som inte äter grönsaker? vad sjutton lever man på då...? frukt?

2008-10-29 @ 11:00:48
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Suzzie Tapper

Du har inte kommit på tanken att dom faktiskt kanske inte tycker stripsen är så goda:-)



...stripsen som är såå goda att dippa

2008-10-30 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0