Jag gillar min familj

Mamma och pappa tog imorse tåget till Stockholm. De ska på idrottsgalan. Sen ska de sova över på ett lyxhotell. Det var deras julklapp.

Själv  har jag precis cyklat hem från träning. Det snöade ute så jag hade min fina Hammarby-mössa på mig. Det var min julklapp. (Mamma har lovat att köpa en Hammarby-tröja åt mig som matchar)
Jag ska spendera kvällen med min lillebror som hoppar runt på kryckor och inte ens kan byta spel i sitt xbox. Han satt förövrigt och kliade under gipset med en reflex nyss. Så han är ungefär på samma IQ-nivå som tidigare. Skallen har inte fått någon (mer) smäll.

Så jag hoppas att mamma och pappa har det skoj. Jag har det än så länge.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad kul att gå på idrottsgalan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0