En sån vecka

Varit målvakt två träningar den här veckan. Efter måndagsträningen lyckades jag på något sätt få ett blåmärke på höften... Inte fasen räddar man skott med höften, inte ens jag gör det. Sen på onsdagen var det tyvärr lillebror som vann målvaktskampen. Han vann skottövningen, medans jag vann matchen på slutet. Dock räddade han min straff så jag får nog släppa den segern till honom.

Jag har skurit mig igen. Betydligt manligare den här gången dock, på en kniv! Fast mindre blod... Kom för tusan mer blod idag när jag använde tandtråd. Det är inget bra tecken.

Vilka mediekåta 94or det finns. Idag var den tredje spelaren med i tidningen det här året. Började med två rätt snabbt, men sen har det varit uppehåll ett tag tills idag. Men det man undrar är: Hur fungerade stövlarna Jojja?

Och Manchester United slog ut Inter i onsdags. Först blev RuRu hysterisk när Vidic gjorde 1-0. Sen tuppade han nästan av när Zlatan och Vidic bytte tröjor...

Och jag har även klarat harpan 100 gånger nu! Jävlar vad jag behöver ett liv...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Liv är för snobbar!

2009-03-13 @ 23:23:44
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0