Hata hata hata Ockelbo

Vilken jävla tråkig stad/ort/byhåla det är.
Finns aboslut ingenting, händer absolut ingenting. Har varit där nästan hela dagen och fy satan vad segt det varit. Förutom två matcher har inget hänt.
Efter första matchen så hade jag sex dötimmar att slå ihjäl. I Gävle, jätteenkelt. I Ockelbo, en plåga.
Det första jag gjorde var att gå till Konsum och köpa Aftonbladet + Klick(bilaga), så illa var det. Och sen gick jag på en promenad. Svängde höger och hamnade vid kyrkogården. Och där kan man hitta ett ord som beskriver Ockelbo:
D-Ö-T-T!!!

Lustigt nog så fanns det ett spa i Ockelbo. Lika lustigt var det att begravningsbyrån fanns i samma byggnad...

Gick även åt andra hållet. Var inteså spännande där heller. Lite hus och mycket väg. Jätteskoj.

Om någon undrar så vann vi båda matcherna, 10-4 och 13-4. Två matcher till imorgon, vilket betyder att jag måste återvända till Ockelbo. Yey...

Och ni som säger att Ockelbo är en fin stad och att sveriges prins är därifrån:
Träffades Daniel och Victoria för att hon var på semester i natursköna Ockelbo? NEJ! Det var för att han flyttade därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0