Årets lista

Snart har ännu ett år passerat. Och som vanligt har denna blogg inte utmärkt sig. Mer än några äldre inlägg som retat upp andra. Hur lyckas jag ?

Men som vanligt så kommer det ju en sammanfattning över saker som hänt i år. Vanligtvis är jag enväldig diktator, kung, president och Miss America i ett när det gäller den listan men i år har jag tänkt om lite och tänker låta alla er som läser få vara med och påverka.

Så därför: Titta igenom årets lista och påpeka om det är något som ska in, bort, upp eller ner.
För att det inte ska bli ont om tid så sätter jag en deadline. För att få vara med och påverka måste ni ha sagt er åsikt om det som finns på listan INNAN 23 december 23.59.

Listan kommer såklart inte publiceras före den 27 december och ingen annan utom jag kommer att få se den innan dess.

Kommentarer
Postat av: Larsson, den Store

Min spontana lista, innan midnatssmässan:

Årets Hälgefigur: Rubbade Runar

Årets Nalle Puh-figur: Lilla Ru

Årets Renmuskelpaket: RuDolph

Årets glöggdimma: Rus

2010-12-24 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0