Understand tresö

Okej, nu har jag för andra gången snöat in på ett facebook-spel.
Första gången var det Farmville(duh) men den snön har tinat upp rätt rejält nu om vi säger så.
Istället är det ett liknande spel som heter Treasure Isle där det råder snöstorm för tillfället.
Ni förstår alla snöliknelser va?

"Problemet" är bara att varje gång jag läser titeln på spelet så börjar jag tänka på André Wickström och skrattar. Varför?
Kolla på det här klippet runt 5.48 så kanske ni förstår mig. Lite. Kanske. I bästa fall.
Ja, jag är störd.


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: efterblivna människor som använder windows 98 förtjänar inte att besöka min blogg =)

2010-05-10 @ 13:29:43
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0