Konsert på Stortorget

Var nere på Stortorget igår och Sommarkväll. Andreas Johnson på besök. Var tredje bästa konserten jag kommer ihåg att jag varit på och ungefär vilka låtar som spelades. Dock så minns jag bara tre.
Men den var inte dåligt, problemet e bara att han inte har så många bra låtar.
Av de han spelade kunde jag fyra, Go for the Soul, Glorius, A little bit of love, Sing for me.
Angående Glorius så sjöng faktiskt torget med ganska bra på den. Var ju inte Skansen klass men... Förmodligen så funkade allsången bättre förra veckan då Måns var på besök.

Varför ropade man in honom till att framföra en låt till? Alla visste väl att han redan kört sina stora hits. Hade varit bättre att låta honom köra nån allsång då istället. Fast, de kanske han gjorde oxå. Jag gick hem när han ropades in igen...

Hellre ökänd än okänd.
Rather infamous than unfamous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0