Premiär

image1

Morsning korsning.
Ska försöka skriva lite då och då om saker som hänt, händer och kommer att hända...

Hoppas att min lärare i svenska inte upptäcker det här, skrev nämligen i min uppsats på nationella provet att jag aldrig skulle blogga. Men jag ljög inte, jag undvek sanningen... Som jag brukar göra.
-----------------------------
Bäst just nu:
Skolan - Snart slut
Nalle Puh - Åh, typiskt
Gurismen - Bästa religionen någonsin
Anna Hertzman - Om du tror
The Ark - We are the winners, of Eurovision
Still Crazy - Film, med bra musik
Manchester United - Segrare av Premier League
Gefle IF - Etta i Allsvenskan ett tag


I tisdags så drog innebandy-säsongen igång igen. Dock så var det inte med klubba och boll, utan löpning åtta kilometer. Men det är alltid något.


Inne på sista provveckan är man nu också. Väldigt skönt kan jag säga att det är. Tjuvstartade i måndags med ett astronomiprov. Svårt. Till och med klassens lilla geni tyckte det var svårt.
Sen idag hade vi miljöteknik, imorgon religion där vi ska redovisa om en egen religion. Gurismen är grym, finns en hemsida men ger jag ut adressen blir Johanna arg...
På måndag är jag ledig, tisdag har Dickens MKU och CAD, och ledig på onsdag, torsdag och fredag.

Dagens höjdpunkt var för övrigt när Bonden skällde på den stackars killen för att han inte öppnade dörren. Hon trodde det var jag och såg ut att skämmas när det inte var det.

;D

Förresten; Är det någon som vet en division 6-klubb i fotboll som söker spelare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0