Lite tankar under åtta internetlösa dagar...

"Blondie kommer till Sverige" står det på text-tv. Har Marie Picasso varit utomlands?

Bra att dom fick fast Engla-mördaren(om det nu är rätt person), men är det inte lite desperat att Sverige, Norge och Danmark nu jämför alla ouppklarade fall med hans dna?

På fotbollsmatchen mellan Gefle IF och Djurgården såg jag en person på ståplatsläktaren som såg ut som en blandning av Grinchen och Voldemort.
image112

(Bild från www.google.se; sökord: grinch; voldemort)

När jag blir stor, eller äldre, ska jag byta efternamn till Onym och min första dotter ska få förnamnet Ann.

Har jag nämnt att jag har haft lite trist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0