Luktfritt bloggande (men inte liv)

Vad jag blir less på rökare. Om dom vill öka sina chanser till att få lungcancer så är det upp till dom, men jag känner inget brådskande behov efter det så rök inte nära mig, tack.
Det värsta är nästan vid Gallerian Nian(lustigt namn, rimmar typ). Det är ju förbjudet att röka inomhus så vad gör dom nikotin-abstinenta mupparna? Dom ställer sig precis utanför dörrarna. Dom har ett helt förbannat trist stentorg att stå på, men dom väljer att stå på den där minimala ytan under tak utanför dörren. Så vill man gå in där måste man hålla andan om man inte vill hålla på med passiv rökning.

Sky Blues överröstade AIK-klacken igår på fotbollen!!!! Förstår ni hur stort det är. Nu var ju i och för sig inte Black Army där, men ändå. GIF-klacken har fått stryk av fem Helsingborgare förut så jag tycker dom ska vara stolta.

Då kan du väl välja en annan ingång tycker ni kanske.
Jo, det kan jag ju göra. Men då måste jag antingen gå ohyggligt långt för att ta ingången borta vid restarurangavdelningen eller gå igenom det stinkande träsket av jordens alla tvållukter blandade. Usch.

Rubbade Runar är sjuk. Som den snälla storebror jag är kan ni nog gissa vad jag gör. Precis, rätt svar där.
Jag håller mig självklart borta från honom.

Tvålarna är som färger. Blandar man alla blir det brunt. Och vad är det som är brunt och luktar illa? Bark, men det var inte det jag tänkte på...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag instämmer om rökare! Yack.
Visste dock inte det om tvålarna... men se där, man lär sig nåt nytt varje dag! ;)

2008-04-29 @ 14:37:37
URL: http://maha.webblogg.se
Postat av: Johanna

ja du sebbe, lika bitter som jag kommer ihåg dig^^

2008-04-29 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0