Målarfärg och plastbollar

Klev upp åtta imorse och efter ett glas vatten och en läsning av tidningen så började jag och mammma måla om rummet. Har två vitaktiga väggar nu. Ska fortsätta snart, tror jag.

Har även varit iväg på innebandy. GGIK - Sätra i division fyra. Vi vann med 11-6 men kommer nog bara trea ändå.
Blev väldigt sugen på att spela när jag satt där på läktaren. Inte gjort det sen slutet av januari så börjar bli stort sug nu. Får hänga med på en träning i veckan känns det som.
Sätra saknade sin förstakedja men hade förstärkt med sveriges bästa 93or. Dom spelade rätt bra, lite mycket slag från vissa men...

Någon som har en sängplats att låna ut till mig inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0