Premiär på plastgräs

Ja, då har jag varit iväg på fotboll. Vädret ska vi inte tala om. Matchen var däremot bra.
Och extra lyckligt att GIF vann.
Och extra bra att jag tippade rätt resultat. Synd bara att jag inte satsade några pengar, hade gett 9 ggr insatsen.
 Var faktiskt en bra dag på Strömvallen. Fick en penna, fick se Oremo göra två mål(reta RR ikväll, javisst!) och slutligen fick jag se kungen själv(inte CG XVI), Tommy Söderberg. Var så nära att slita upp mobilen och ta ett kort och ta fram penna och papper.(Nu kommer RR säga att jag är töntig)

Synd att Jawo inte fick in bollen, hade nog kunnat vara en kandidat till årets mål åtminstone.

Nu är det bara och värma sig. På onsdag är det match mot Apberget från Stockholm(Även RRs favoritlag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0