Rumpnissesyndromet

Rumpnissesyndromet: I början tycker man att dom är häftiga, men efter ett tag undrar man när dom ska knipa igen och hålla tyst.

Jag har märkt att det väldigt ofta passar in på barn. För när dom är nyfödda och något år framåt är dom häftiga och skojiga, men sen (oftast från sju-åtta års ålder, eller ännu tidigare ifall dom känner Rubbade Runar) så övergår dom till den jobbiga åldern när dom ska prata, hela, tiden.

Så nu vet ni lite kort vad Rumpnissesyndromet är. Kan hända att jag uppdaterar om jag kommer på mer fakta som passar in.

image115


Kommentarer
Postat av: kristin

haha okej ;).så vad "kallar" du mig då ? :D

2008-04-22 @ 19:37:41
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0