Vilken underbar kväll(En hyllning till alla Arsenal-fans)

Först hittar jag skruvarna till hyllan som varit försvunna. Så nu har jag bokhyllan uppe på väggen.
Sen lyckades jag lösa det absolut värsta pusslet som finns. Helt utan någon beskrivning lyckades jag få ihop fästet och sedan fästa min spotlight på väggen med den. Lycka.

Och som om inte det var nog så lyckades Liverpool slå ut Arsenal i Champions League. Ha. Ha. Ha.
Synd att Chelsea inte åkte ut också...

Nu är det Scrubs på teve, följt av 2½ men(Vod Katuttar var gårdagens skrattfest) och How I met your mother.
Ha. Ha. Ha. Ha. Ha.

Sen ska jag krypa ner i min säng med nytvättade sängkläder.
Ha. Ha. Ha. Ha. Ha.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Sv* hehe jag leker det än:P hehe nae men att man gillade det då. Nu kan jag se det. Men inte för att det är bra utan för att det är "kult":P

2008-04-08 @ 23:13:06
URL: http://kimza.se
Postat av: Viktoria<3

Assssså serri SESSE varför äru inte inne på msn :O?
haru Blockat mig eller :O`?

2008-04-15 @ 21:56:11
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0