Comeback

24e januari 2008: Träning sent på Nynäs. På lördagen åker vi på regionalmästerskapen i innebandy i Falun. Andra matchen. Jag gör ett byta men ger sen upp, det fungerar inte. Sen följer några månaders mindre helvete.

25e augusti 2008: Comeback kan man nog kalla det. Första innebandyträningen på sju månader. Gick faktiskt okej med tanke på att jag är relativt otränad. Klarade nästan hela passet på en timme. Klev av med tio minuters speltid kvar och stod bara över en övning. Så jag är nöjd.
Nu blir det ingen mer innebandyträning den här veckan. Imorgon ska jag ut och jogga istället och på torsdag har jag ledarträff(ledare för P94a).



Foto: Jonas Wiklund

Kommentarer
Postat av: kristin

sv: haha, självklart ;D.

vet inte riktigt vad studiebigradet är, men jag får 1300 av mamma ;p

2008-08-25 @ 19:48:58
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0