Sommartider



Var ute och cyklade idag och gissa. Det regnade. Nämen. Regn i Sverige i augusti... Kunde man aldrig tro.
Men blev inte så blöt ändå. Tröjan hade ju hyfsat rätt färg när jag kom hem.
Och ja, tröjan på bilden är inte så blöt. Men jag tog den här bilden när jag var ute. Men så gott som precis efteråt började det regna ännu mera... Så jag blev blötare. Typ som en hund. Fast jag är ju människa.
Fast regnet var inte så jobbigt. Min mp3 däremot förtjänar stryk. Jag har blandnings-funktionen aktiverad och när det öser när som värst, vad tror ni det är för låt som börjar spelas?

SOMMARTIDER! Sommartider!
Den jäkla mp3n börjar spela sommartider! Den börjar bli ironisk som pappa. Den ska vara glad att pappa har humor annars hade den legat i Hemlingbybäcken och fått bubbla för fiskarna. Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0