Springing in the rain

Vad är det för dag idag?
Onsdag.
Och vad är det för dag?
Löparda'n.

Så jag var ute och joggade idag.
Och jag måste få berömma min utomordentliga tajming. Det har varit okej väder hela dagen. Jag har tagit det lugnt och åt lunch vid två tiden så jag tänkte sticka ut fyra. Så, när jag är på väg upp till starten vad händer då? Jomen självklart så börjar det regna. Och vi pratar inte småregn utan spöregn.
Så jag sökte skydd utanför Hemlingbystugan medans det värsta drog förbi.
Sen blev det en del längdhopp i spåret för att inte bli blöt om fossingarna.

Och på tal om mina fossingar. Jag hade med mig mobilen för att ha något att hålla koll på tiden. Och innan jag sticker ut så ropar RR: Ta inte med mobilen. Nu kommer nån ful bild på hans ansikte när han springer.
Egentligen borde jag ju då lägga ut en bild på mitt ansikte bara för att jävlas. Men så elak är jag inte. Jag tog bilder på mina fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0