Tyveri sikret på Cityfesten

Det blev en sväng ner på Cityfesten även idag. Kan ju knappast säga att det var ett långt besök. Men vad gör man när det regnar, regnar, regnar. Regnar.
Den här skylten satt fast på en bil och jag tyckte det lät skoj(hyfsat dålig humor just nu jag känner mig ha). Kan säga att det låg en Bamse-tidning i baksätet. Ifall någon undrade.




Det var inte lite det regnade heller. Hade det regnat lite mer så hade fisken jag åt varit i sitt naturliga element(Ja, jag överdriver).
Fish n' Chips är mycket gott. Mycket, mycket gott. Tredje eller fjärde året i rad som jag äter det på Cityfesten nu.
Men synd att det var så förbaskat uselt väder. Var tvungen att stå lite lutad över tidningsstruten med överkroppen för att såsen inte skulle spädas ut av regnvatten. Men det var gott. Fisken, potatisen och såsen. Inte regnvattnet.

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, visst va jag :D hihi.



nja, det låter inte gott med strömmingsburgare. fish n´ chips vet jag däremot att det är gott :D

men, vad blir det för käk idag då ;) ? antar att du ska äta på cityfesten idag också ? :D

2008-08-08 @ 11:21:39
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

svar:okej :) hehe.

ska du ner något idag då (; :D ?



ja, dom är bra :D

2008-08-09 @ 17:02:58
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du haft kul ute=)

2008-08-09 @ 23:51:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0