Flugornas måltavla

Idag är det onsdag. Pappa fyller 25 år idag, enligt Rubbade Runar som kommer få en stor tårtbit bara därför... Hata honom. Jag grattade honom för sin riktiga ålder och kallade honom för gamling när han var hemma nyss så jag får nog en tallrik stuvade grönsaker. Mums...

Vad har jag gjort idag då förutom blivit av med tårtbit(ar)?
Jag var ute och joggade imorse, det vill säga strax innan lunch för dom flesta människor. Mötte en massa yngre människor. Var nog en gymnasieklass för det var en hyfsad snedfördelning mellan könen. Såg inte en enda kille. Så det var förmodligen något tjejigt program typ hantverk, frisör eller bygg som var ute och gick tipspromenad. Och skulle det nu vara som så att det var en kille som var med i gruppen och gick och läser detta så ber jag om ursäkt. Jag hade inga linser på mig och då ser jag ungefär lika bra som inte alls. Och du ser nog även ut som en tjej. Så inte bara mitt fel.

Sen på eftermiddagen(någon timme innan Usain Bolt, den sjuka jäveln, satte nytt världsrekord på 200 meter) var jag ute och cyklade. Var tvungen att göra ett oförberett, eller oplanerat är nog ett bättre ord, stopp på sjukhuset då en liten fluga tyckte att mitt vänstra öga såg ut som en landningsbana. Sen försökte en annan att landa i munnen men det lilla fanskapet studsade på läppen och försvann. Hehehe.

Och sen har jag inte gjort speciellt mycket särskilt. Kokat makaroner två gånger idag.
Och ikväll ska jag försöka komma ihåg att se på 'Allå 'Allå Hemliga Armén på fyran. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan härmed avslöja att det var en klass ifrån Thoren Business school. Någon av de nya klasser som tillkommit!

2008-08-20 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0