VARNING

Senare ikväll, eller imorgon någon gång så kommer jag att börja arbeta med bloggen. Designen det vill säga.

Under tiden kan det hända att det rent ut sagt ser ut som ett jävla råttbo. Detta ber jag isådanafall ursäkt om till er överkänsliga personer där ute. Det kommer åtgärdas så fort som jag orkar. Eller så fort som mitt bredband fungerar. Och eftersom jag har Bredbandsbolaget som har en grym kundservice och bara tar några veckor på sig att fixa internet när det brakar. En applåd till dom.

Men som sagt. Ny design snart -> kan se förjävligt ut ett tag -> blir bättre(förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: whatthe

lycka till :)

2008-08-29 @ 22:17:06
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0