I hate hippies!

Eric Cartman(South Park) som brukar säga det som står i min rubrik, och jag tyckte det var ett passande citat.

Igår när jag cyklade ner på stan för att gå på bio med Emma, hennes bror och "syster"  så var det några hippies som gick runt med plakat, sjöng, ropade ramsor och demonstrerade på ett fridligt sätt.
Det var nånting med klimatet tror jag, bilar och sånt om att dom släpper ut avgaser.
Och det var smart att dom tog det initiativet.
MEN!
Men, nu var det som så att dom gick på bilvägen. Så alla bilar som hamnade bakom dom var tuvngen att krypköra framåt.
Och nu är jag ingen expert på bilar, avgaser och sånt. Men släpper inte dom ut lite mer då eftersom det tar längre tid för dom att köra?

Så man kan nog säga att dom gick plus-minus-noll på ett ungefär.

"Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad."
- Eric Cartman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0