Vem fan är Susanna Alfvengren?

Nu har de sista artisterna presenterats till Melodifestivalen.

Och det jag framförallt undrar är vem Susanna Alfvengren som gör comeback är. Har aldrig nånsin hört talas om henne. Eller nån med det namnet. Närmaste jag kan komma är en Arwendahl.

Sen verkar det rätt svagt överhuvudtaget... Jag menar, Thorleifs...

De som jag har som favoriter när jag bara kan gå på namnet på artisterna och inte vet hur dom låter:
Måns Zelmerlöw - Hope & glory
Maria Haukaas - Killing me tenderly (Med Anna Sahlene, men henne är jag inte lika förtjust i)
BWO - It's my life
Molly Sandén - Så vill stjärnorna

Fast kollar man på den här "laguppställningen" så är det ju knappast förvånande att Sverige kommer där i slutet.
Lili & Sussi, Thorleifs, Shirley Clamp. Är ju inte som så att jag blir alldeles till mig...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Elaking ;(

2008-12-09 @ 16:30:34
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0