After song no8

E-type & The Poodles var sämre än väntat... :/
Face 84 var lite för gulligt. Och dåligt.
Velvet var faktiskt rätt bra.
Brandur var... från Färöarna. Ingen svensk som ville ha vaggvisan?
Michael Michailoff(?) var som en blandning mellan "Love turns water into wine" och Andreas Johnson. Men ingen bra blandning. Härligt intro dock.
Amy Diamond var sådär, lillsöt? Och hon har en glugg mellan tänderna, inte märkt det tidigare. Bra låt.
Suzzie Tapper. Bevare mig från ballader i svenska finalen!
Christer Sjögren. Frågan är vem man skrattar mest åt, honom eller Björn Gustafsson... Kan bli på håret.

KRISTIAN LUUK! Hade jag varit lagd åt det hållet hade jag varit kär nu!
image54

(Bonden tror jag ska rösta på Amy. Hon är lite korkad. Som om jag skulle rösta, det är för dyrt!)


Tre av fyra rätt, inte alltför pjåkigt.
Men om a) det finns någon av följande rubriker i tidningarna imorgon: "Suzzie Tappers glädjekväll" eller någon artikel där man hänvisar till hennes sjukdom så kommer jag att sluta läsa. Inte ett stort hot, men men...
Christer Sjögren. Kan det bli bättre? I LOVE EUROPE!
Skickar vi den visar vi bara att vi har anpassat oss till de andra ländernas nivå på bidragen.
Skickar vi Suzzie Tapper så har vi förstört den charm som Eurovision Song Contest har.
Och ja, jag gillar inte Suzzie Tappers bidrag, eller sjukdom skada eller vad det är, om ni inte märkt det.

Nästa vecka tror jag på:
Ola(Får väl Måms-Måms röster iår)
Johnson & Häggkvist
Sanna Nielson (Hon brukar ju alltid gå vidare)
Bröderna Rongedahl(Dom är väl folkkära bland äldre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0