Farmer seeks wife

Fredag och jag sitter här och framför teven. Ingen större chock för dom som känner mig dock... (Vilket oavsiktligt rim, jag fick till det som om jag är i ett stim(Det där var avsiktligt)).

Varit riktigt duktig idag. Direkt när jag vaknade klockan 08.00 klev jag upp, bytte om och gick till Hälsocentralen för att lämna de sista proven.
Och efter lunch... Eller var det före... Hm, jag hade diskat... Jag hade NOG ätit lunch, men säker är jag inte. Iallafall, då gick jag till Maxi för att kolla priset på andra säsongen av House. Gjorde nämligen en rejäl blunder och beställde bara första säsongen från CDON så nu måste jag hitta den andra säsongen till ett bättre pris än vad det skulle kosta att beställa från CDON, annars beställer jag därifrån. Jag vet, jag är snål...

Vilken skön dialekt/brytning Tony Irving har i Let's Dance-juryn.

Jag vet vem du är "Hemlig Gäst". Om Suzzie Tapper går vidare till final håller jag dig ytterst ansvarig.


Imorgon ska jag troligen se åtminstone en halvlek av GIFs träningsmatch mot Östersund(?). Sen blir det nog en promenad hemåt med platespotting. Söker efter 243. http://www.platespotting.se för er som inte vet vad det är för något.
Kanske skulle slänga ägg på bondens hus när jag ändå passerar. Har ju sagt att jag ska göra det, och jag håller ju oftast vad jag säger att jag ska göra så därför borde jag ju göra det av två anledning, den första för att hålla det jag lovat att hålla då jag brukar hålla det jag lovar att hålla, och det andra bara för att dryga med bonden, som iochförsig är hemmafru(inte sån där desperat) någonstans i smålands trollskogar... Hon saknar nog sin kossa trots allt. Bengt eller vad den hette...
Fast jag skulle ju kunna inte hålla det jag lovat för håller jag det jag lovat varenda gång blir ju folk vana med att jag håller det jag lovar att hålla men om jag nån gång inte skulle hålla det jag lovat att hålla skulle folk inte vara lika säkra och de skulle tycka att jag vore obäreknelig och det vore rätt bra för dom är dom inte säkra på vad jag skulle göra i varje situation och det skulle kunna vara bra för då skulle dom kanske låta mig vara ifred...

Hur stavas oberäknelig? Med "e" eller "ä". Har använt båda så jag kommer att ha rätt en gång.

Och nu har lillebror börjat blogga också... Gulligt...


Kommentarer
Postat av: Hemlig gäst!

Jasså du vet vem jag är du:-) Ge Suzzie en chans, hon ska ju inte vinna för det är ingen schlager MEN det är en fin låt. Att du skulle vara Platespottare trodde jag inte men kan tala om att jag också är det och du ligger i lä..jag ska ha 487, det du:-)
Trevlig helg!

2008-02-16 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0