Hello sick peoples and loved ones

Då har man varit hos läkare och är väl ungefär lika smart som man var innan.
Han hade ingen aning vad det kunde vara, jag har ingen aning vad det kan vara...
Men han gav mig tips på en medicin mot magkatarr... Och för er som precis som jag inte har någon större aning om vad det är kan ni läsa det här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Magkatarr
Ska dit på måndag för att ta några prov.

Jag tror det här är första gången jag skriver och det verkligen är om mig själv. Tidigare har jag skrivit om lite kort det som har hänt under dagen, men det gör jag inte nu. Jag har lagt till lite roliga grejer men det har jag inte gjort i det här inlägget, än...

Så för att göra stämningen lite muntrare så bifogar jag den här videon, samt tipsar er om att ladda hem podcaster från "Alex Schulmans fönster mot mediavärlden".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0